FAQ

Masz pytanie, wątpliwości?

Zanim zamówisz - zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na te najczęściej zadawane przez naszych Klientów.

1. Co jeśli realny czas sprzątania wyniósł więcej / mniej niż sugerowany na stronie?

Czas podany na naszej stronie jest szacunkowy – wszystko zależy od stanu zabrudzenia mieszkania. Nie martw się, nie płacisz za czas, tylko za konkretny pakiet.

2. Co muszę przygotować przed zleceniem?

Jeśli wybrałeś opcję z własnymi środkami czystości, prosimy o ich przygotowanie: płyny do mycia podłóg, szyb, naczyń, AGD, sanitariów, a także gąbki i ścierki. W przypadku wybrania wariantu z Naszymi profesjonalnymi środkami, nie musisz się o to martwić. Niezależnie od wybranej opcji należy udostępnić: zmiotkę, szufelkę, wiadro z mopem, miskę oraz odkurzacz. Bardzo prosimy o poinformowanie Osoby Sprzątającej, jeśli jakaś powierzchnia / mebel wymaga szczególnej pielęgnacji.

3. Czy muszę być obecny/a podczas sprzątania i czy mogę być pewien / pewna, że osoba sprzątająca jest godna zaufania?

Nie musisz być obecny/a w trakcie wykonywania usługi. Jak tylko osoba sprzątająca zostanie wpuszczona, możesz wykorzystać ten czas na inne zajęcia. Możesz Nam zaufać – wszyscy nasi Pracownicy są legalnie zatrudnieni oraz przechodzą wieloetapową rekrutację. Ponadto nasza Firma posiada ubezpieczenie w trosce o Twoje bezpieczeństwo.

4. Czy mogę zmienić datę zlecenia?

Możesz dokonać zmiany terminu już zamówionej usługi. Poinformuj Nas o tym 48 godzin przed terminem telefonicznie bądź mailowo.

5. Jakie są formy platności?

Zamawiając online – płacisz kartą płatniczą przez PayU lub transferem na konto bankowe. Przy zamawianiu telefonicznym nasz konsultant zapyta o adres email, na który wyśle potwierdzenie zamówionej usługi oraz numer rachunku bankowego do wykonania przedpłaty za zamówioną usługę.

6. Mam wątpliwości co do jakości wykonanego zlecenia?

Podziel się nimi już w trakcie wykonywania usług z Osobą Sprzątającą lub skontaktuj się z Nami. Poza tym zachęcamy do uzupełniania ankiety po każdym zleceniu, a w razie reklamacji, na pewno znajdziemy dobre rozwiązanie.